Bases i recorregut


Els equips estaran formats per un mínim sis i un màxim de vuit corredors/marxadors, dels quals sempre n'hi ha d'haver quatre en marxa. Els integrants de l'equip es poden rellevar entre ells en qualsevol dels punts de control de pas. També es pot inscriure com a membre de l'equip un conductor de vehicle de suport (opcional). 

Es pot inscriure a la cursa qualsevol persona major d'edat. Si es vol inscriure algun menor d’edat caldrà que es tregui llicència de corredor a través de la Federació de Muntanya i que realitzi una prova d’esforç acompanyat d’un certificat mèdic en el qual s’especifiqui que es apte per aquest tipus de prova. També haurà d’entregar la corresponent autorització de qui n’ostenti la pàtria potestat: 

Autorització menors d'edat 2024 

NOU SISTEMA D'INSCRIPCIÓ

La inscripció es realitzarà en dues fases: una primera fase oberta exclusivament a participants de l’edició anterior, en la qual s’oferiran 100 places,  i una segona fase oberta a tothom, en la qual s’oferiran 175 places. En tots dos casos, els equips tindran un període d'una setmana per fer una preinscripció amb la qual obtindran un número per participar al sorteig de places. Hi haurà 25 places reservades per a l’organització.

PRIMERA FASE - 100 PLACES PER A EQUIPS DE L'EDICIÓ ANTERIOR

Del 29 de gener al 5 de febrer - Preinscripció de l'equip amb un mínim de sis participants, dels quals quatre han de ser de l'edició anterior.

5 de febrer - Sorteig davant de notari 

Del 5 a l'11 de febrer - Formalització de la inscripció (pagament)

SEGONA  FASE - 175 PLACES + 10 DE RESERVA - OBERT A TOTHOM 

Del 13 al 20 de febrer - Preinscripció de l'equip amb un mínim de sis participants

20 de febrer - Sorteig davant de notari 

Del 20 al 26 de febrer - Formalització de la inscripció (pagament)

El preu de la inscripció serà de 65 euros per als corredors/marxadors i per al conductor. En aquest preu queda inclosa l’assegurança de dos dies. Tots els membres inscrits (corredors/marxadors i conductor) tindran accés als avituallaments i obsequi de l'organtizació.

Si l'equip està format per més de sis corredors, la resta d'integrants (fins a un màxim de 8 + conductor) es podran inscriure fins al 31 d'agost. 

Fins al 23 de setembre es podran modificar dades de corredors/marxadors i conductor a través de la plataforma web. A partir d’aquesta data totes les modificacions s’hauran de comunicar el dia de recollida de dorsals.

Informació més completa a les  Bases Oncotrail 2024 

DONATIU

Per poder participar en l'Oncotrail, cada equip haurà de fer un donatiu a la Fundació Oncolliga Girona per un import mínim de 1.000 euros. Les donacions es podran fer directament des de l'apartat Donacions a equips d'aquesta pàgina web. Aquest donatiu s’haurà d’haver realitzat abans del 23 de setembre.


RECORREGUT

El recorregut és d'aproximadament 100 km, amb sortida i arribada a Palafrugell. 

Mapa recorregut Oncotrail 2024

Distància 101,2 km  - Desnivell positiu + 4.073  - Desnivell negatiu - 4.103 

TRACK RECORREGUT ONCOTRAIL 2024 (PROVISIONAL)

TRACKS PER TRAMS (PROVISIONALS)

TRAM 1 - TRAM 2 - TRAM 3 - TRAM 4 - TRAM 5 - TRAM 6 - TRAM 7 - TRAM 8 - TRAM 9 - TRAM 10 

pdfANÀLISI DE TRAMS  

EL PER QUÈ DE LA DIFERÈNCIA ENTRE EL WIKILOC I ELS VALORS INDICATS EN EL RESUM
Aquestes variacions es deuen als diferents models de mapes d'elevacions (DEM) utilitzat en cada aplicació. Aquest any s'ha millorat el mapa d'elevacions i es fa servir un DEM de 02x02 que encara és més precís. Els mapes DEM tenen errors i en zones properes al mar són més evidents atés que no interpreta correctament la línia de costa. Això fa que els errors (sobretot en alçades) s'acumulin i donin aquestes diferències que en algun tram són força importants.

pdfTEMPS DE PAS (pròximament)

pdfTIPUS D'AVITUALLAMENTS (pròximament)

pdf TRACKS PER A VEHICLES DE SUPORT (pròximament)

Durant els controls administratius previs a la sortida, l'organització facilitarà a cada equip dorsals numerats, un per a cada participant, mapa del recorregut i una acreditació per al vehicle d'assistència.
L'organització marcarà tot el recorregut amb cinta. A més, tindrà personal durant el recorregut per tal de garantir la seguretat dels participants, i aquests hauran de seguir les indicacions que rebin.



 













ORGANITZADORS:


COL·LABORADORS: